פתיחת תיק במס הכנסה

כיצד עושים פתיחת תיק במס הכנסה בצורה שתעבוד לטובתכם?

פתיחה של תיק במס הכנסה מהווה חלק חשוב ביותר מביסוס  עסק בישראל. למעשה, ללא רישום זה אי אפשר להתחיל לקבל תשלום עבור השירותים שלכם, משום שהתיק במס הכנסה אמור לקבל מידע מדויק לגבי ההוצאות וההכנסות של בית העסק ולגבות את הסכומים הקבועים בחוק. לפיכך, מילוי המסמכים בלשכת מס הכנסה מהווים את השלב השני (לאחר רישום בית העסק במע"מ) ויש לגשת אליו ברצינות יתרה. מדובר בשלב ראשון שעשוי להשפיע בצורה משמעותית על התנהלות כל בית העסק.

מה יכול להסתבך בעת פתיחת תיק במס הכנסה?

פעולות רבות בהקשר של בתי עסק יכולות להתבצע באופן עצמאי, אך בפועל תמיד עדיף לעשות אותן באופן מקצועי ובסיוע רואה חשבון מיומן. רואה החשבון עמית מהלל מהווה את איש המקצוע המתאים ביותר למשימה, המסוגל ללוות את העסק מימיו הראשונים, החל משלב פתיחת תיק במס הכנסה, דרך גיבוש דוח שנתי מדי סוף שנה ועד לייעוץ מס ליצירת הסדר תשלומים שיאפשר צמיחה הדרגתית, בטוחה ומאוזנת של החברה ואף למנוע בורות של חובות שעשויים לקבור גם את בית העסק המצליח ביותר. כמו כן, אחד הדברים שעשויים שלא ללכת כשורה עם מס הכנסה – זה גיבוש הרישום הראשוני שדורש הערכה של הכנסות, ולמקרים מסוימים ההערכות האלה מחייבות, וכאשר המציאות לא עונה על הציפיות האלה – מס הכנסה עשוי להיות עול כבד שאי אפשר לברוח ממנו – קודם משלמים, לאחר מכן יש סיכוי לקבל החזרים

פתיחת תיק במס הכנסה עם רואה חשבון מקצועי – לשקט שלכם

על מנת שהעסק יתחיל ברגל ימין, כדאי לפנות למומחה בתחום החשבונאות על מנת לבצע את כל התהליך בצורה נכונה. רואה חשבון מקצועי ברמה של עמית מהלל יפתח את בית העסק עבורכם, יחסוך לכם את הצורך לעמוד בתור, למלא טפסים שונים וצרות נוספות. על מנת לעשות את תחילת הדרך של בית העסק קלילה ונעימה עבור כל המעורבים, חשוב מאוד להעביר לרואה החשבון את כל המידע הרלוונטי לגבי הוצאות, עובדים, תחזיות של רווחים בעתיד ועוד. עבודה זהירה בתחילת הדרך תביא לתוצאות טובות יותר בעתיד.